Hvis du har spørgsmål eller mangler svar på tekniske løsninger eller andet, kan du til enhver tid kontakte os indenfor vores normale åbningstider.
Vi står til enhver tid klar til at hjælpe og guide med de spørgsmål du end måtte have.

KONTAKT GEEKD 

Telefon: + 45 71 74 30 33

E-mail: support@geekd.dk

GEEKDS ÅBNINGSTIDER

Man - fre 10.00 - 18.00

Lørdag - Søndag: Lukket

ronnie butik geekd kolding

HVOR LIGGER GEEKDS BUTIK?

Du er altid velkommen til at kigge forbi i vores butik i Kolding, beliggende på Mønten 2, 6000 Kolding. Her gælder åbningstiderne også fra overstående åbningstider, vi glæder os til at se dig i butikken.

Geekds adresse: Geekd ApS - Mønten 2, 6000 Kolding

OFTE STILLEDE SPØRGSMÅL

Jeg har ikke modtaget en ordrebekræftelse - hvad gør jeg?

Prøv at tjekke din spam mappe først. Hvis mailen ikke ligger dér, er der risiko for, at din ordre ikke er gået igennem korrekt. Kontakt os venligst, så vi kan bekræfte, om din ordre er registreret.

Bemærk, at din betaling ikke bliver hævet før varen sendes - der foreligger kun en reservation indtil da.

Hvorfor mangler jeg en vare i min ordre?

Mangler du en vare i din ordre, kan det skyldes, at varen enten er undervejs, udsolgt eller at vores lager har glemt at lægge varen i pakken. Kontakt os gerne så vi kan hjælpe dig. 

Hvor lang tid går der, før jeg får mine penge retur?

Vi behandler din returordre hurtigst muligt, når den er ankommet til vores lager. Normalvis går der 3-5 hverdage, før pengene er refunderet. Der kan dog i sjældne tilfælde gå op til 14 dage. Det afhænger af din bank, hvornår pengene fremgår på din konto. 

Bemærk, at der kan gå op til indeværende måned + 1 måned, hvis du har brugt Mastercard ved bestilling. 

Du vil modtage en e-mail, når din refundering er behandlet.

Hvordan ser jeg om en vare er på lager?

På produktsiden fremgår det hvis en vare er på vores fysiske lager i Kolding, på fjernlager, eller om den er udsolgt.
Hvis varen er på lager i Kolding er vores leveringstid 1-2 hverdage, men man har også mulighed for at afhente i vores butik.
Hvis varen er på fjernlager er der forskellige leveringstider alt afhængigt af varen. Vi anbefaler at man læser lagerstatus på varen før man bestiller.
I tilfælde af at en vare er udsolgt, kan man skrive sig op til at få en e-mail når vi får varen på lager igen.

Kan man komme og møde Youtubere og Streamere i butikken?

Vi kan desværre ikke garantere at møde Youtubere eller Streamere i vores butik, dog afholder vi events og arrangementer flere gange om året hvor det er muligt at få taget billeder og få skrevet autografer af ens yndlings Youtubere og Streamere i butikken. Til disse arrangementer er det også muligt at købe merchandise.

Min computer som repereres eller renses, kan I hjælpe med dette?

Ja, vi tilbyder hjælp til reperation, rensning, virus-fjernelse eller andet til din Gaming PC. Dette tilbyder vi kun til Windows Stationære Computere, vi kan desværre ikke tilbyde det til Mac, Linux eller bærbare computere. For at høre mere om mulighederne omkring dette, bedes du kontakte os på telefon eller e-mail.

Nyhedsbrev

Tilmeld dig nyhedsbrevet, og bliv en del af familien!